you're mine, yeeah you're mine

hmm, tjena mors! idag har skolan varit i full fart,
jag måste nu plugga igen matte och inför historia imorgon.
har förhör på både ww1, imperialismen och ryska revolutionen.
shit ganska mycket och jag dör lite sådär lagom mycket nu, för jag orkar inte.
fast, jag ska fixa det :)  innan skolan tog slut tog vi lite genrep inför dansdagen på onsdag
satte några fina andrastämmor och så,
sen stack jag till amanda, på lite bjönbärspaj och kaffe, men även clara, anna-sara och jessa tittade
förbi, himlans mysigt! de gjorde vi bra dock ska jag nu spela lite gura, och pilla på min nya mobil
jag fick utav min fader idag, HTC fint.  tack and i love you dadyyy!

nu lite kent och mys

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0